Sunday 16 September 2012

Week 36 @ 37

Last week check up di Klinik Aneka, Alor Setar. Sangatlah terkejut kerana, tiba-tiba doktor bagi due lewat 1 minggu dari due yang asal iaitu sepatutnya 4 oktober menjadi 11 oktober. Aku sangatlah tergamam dan tak boleh kata apa-apa. Doktor bagi tarikh tersebut kerana dia bagi tahu yang keputusan tiroid saya sangat ok. Mungkin esok check up saya nak berbalah dengan doktor tersebut. Sepatutnya dia scan la semula untuk confirmlan due ini tidak, die xscan pun. So family and my husband pun rase xconfident dengan doktor tu seolah-olah bagi due ikot suka hati, da 9 bulan mengandung tibe-tibe bagi due yang lain plak. Saya ingatkan due awal sebabkan badan da xlarat dan kaki sakit, kadang-kadang tidur pun da tak selesa. Mungkin 22 Oktober 2012 ni saya akan dihantar oleh suami ke kampung halaman saya. Senang berpantang di kampung, mak boleh jaga. Kalau bersalin kat sini memang saya dan mu asben memang tak de pengalaman untuk jaga bayi.

No comments:

Post a Comment