Monday 9 January 2017

Yaya 1st Day School

Alhamdulillah, anak mama Raja Aira Aleesya dah sekolah 5 tahun di Little Calips Taman Kosas Ampang. Disebabkan mama dan papa kerja so mama hantar yaya sekolah 5 tahun, kalau 4 tahun macam awal gitu. Tadika yang menjadi pilihan adalah Little Calips. Aku view dari kawan aku dan kawan suami. Dua orang kawanku kata memuaskan lagipun tadikanya cantik hehe.

Yuran yang aku bayar tahun 2016 berjumlah RM 1800.00 termasuk daycare (8pg sampai 6petang), makan minum, stationery, baju sukan 1 set, baju kuning 1 set include tudung.

Hari pertama Yaya sangat excited sampai tidur pun tak lena. Alhamdulillah 3 hari die sekolah langsung tak nangis. Minggu depan masa naik sekolah isnin da nangis. Aku pun trauma takot keesokan dia nangis juge. Petang tu ambil tengok dia happy jek. Biasela baru cuti sabtu ahad da nangis. Esoknya aku suruh yaya tidur awal dan Alhamdulillah esoknya dia bangun awal dan muke riang dah tak nangis lagi.








No comments:

Post a Comment