Saturday 23 August 2014

Photo - Maternity Anak Ke-2



 
 
KHURSUS CIDB WATERPROOFING DI SINTOK KEDAH 17 - 21 AUGUST 2014
 
Masa ni aku genak 37 minggu, gagah gak p[ergi bos suruh pergi, peserta mesi wanita. Bos tak nah hantar kawanku lagi sorang so dia just hantar aku dan idah. Ulang alik dari Alor Setar ke Sintok, jauh sangat 1 jam 10 minit macam tu da la tengah sarat, ku gagahkan jua.
Sangat seronok dan banyak ilmu. Besama-sama dengan kontraktor wanita bahagian utara.
Cikgu yang ngajar masa ni namanya Cikgu Azmi dari Kelantan, sangat baik dan sporting, asyik habis awal aje kelas. Kawan-kawan kat cni pun sporting. Geng aku 3 orang, muda-muda lak tu.
 



Ni Farah, ayah dia yang hantar dia. Muda 19 tahun, manje-manje lagi. Mak ayah bizness sendiri ID.


Ni Enot name betol Nur Azizah. Sangat lembut and sporting. Last day siap pi C-Mart Changlun ngan dia. Dia pun wakil syarikat macam aku.


Si Min ni suka betol pegang perot aku.


Klu boleh hari-hari dia nak amik gambo ngan aku. Dia kata dari awal daftar lagi dia usah, kata comel la. Dan tak sangka dapat satu kelas dan dia sendiri nak duduk sebelah aku, lawak budak ni.

No comments:

Post a Comment